Bröllopsdag!

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet. Idag har vi hängt om rean och gjort plats för massa nyheter som kom. Jättekul!

I söndags firade vi vår 1-åriga bröllopsdag! Eftersom jag hade varit i Huskvarna och Fredrik hade fotbollsmatch så firade vi i förväg på onsdagen på Gryts varv. Vi åt en trerätters på bryggan och sov sen över på hotellet. Supermysigt!
Lite firande blev det ändå i söndags kvälll med massa goda ostar, kex och annat gott. Sen blev det filmmys i soffan. Vi såg "Bröllopsfotografen", den var ju passande till kvällens tema men tyvärr tyckte både jag och Fredrik att den var dålig.

Av min fina man fick jag en bukett med rosor, av mig fick han ingenting.... men måste ändå skylla på att det var han som sagt att vi inte skulle köpa något till varandra. Trodde det var vi tjejers grej att säga en sak och mena något annat.... ;)

På bröllopsdagen fick alla gäster skriva ett litet meddelande till oss som vi skulle läsa på vår 1-årsdag. Alla lappar samlades sen i en fin ask och gömdes undan fram till i söndags. Det var mamma som fått äran att ta hand om lådan fram till den 8/8-2010. Så i söndags fick vi läsa alla fina meddelanden från våra gäster. Vi läste alla lappar under tiden vi åt. Tack för alla gulliga kommentarer!!



Tack älskling för den vackra buketten!



Den fina asken med alla lappar.

Nu ska jag strax hoppa ner i bingen. Sov gott min vän!

All kärlek/ Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gulligt! Du, det där med presenten har hänt mig med, fick äta upp det lääänge:)

2010-08-10 @ 23:05:31
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Elin

Skönt att höra... kände mig som en usel fru ;)

2010-08-10 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0