Brorsdotter på besök och reunion

I torsdags hade vi Ida, min brorsdotter på besök som sov över. Jättemysigt! Vi var på bio och såg Bröderna Karlsson. Jag gillade filmen! Dagen efter drog vi till folkparken för att spela frisbeegolf. Det var kul men svårt, har faktiskt inte provat det förut. Jag som inte har rört på mig sen jag fick mitt skov vaknade upp med träningsvärk i armen dagen efter! Haha! Försökte få iväg den där frisbeen så långt jag bara kunde så jag tog i för kung och fosterland med armen.

På fredagen skjutsade jag hem Ida till sin mamma och pappa och släppte även av Fredrik där för att fiska kräftor. Jag for vidare mot Linköping för att hämta upp Jossan för att åka vidare hem till Kicki i Huskvarna för reunion för BC-aspirantgänget!

Förra året gick jag en utbildning för nya butikschefer / kommande butikschefer genom MQ. Vi var ett stort härligt gäng och vi kom varandra väldigt nära under den här tiden. Kicki, butikschefen i Huskvarna hade nu fixat till en reunion och vi blev 6 stycken. Hon hade ordnat så fint med allt. God mat och fixat  o styrt hemma. Så kul när någon tar tag i sådana här saker. Är så lätt att man bara pratar om att man ska ses igen och så blir det aldrig av. Vi har redan bokat in ett nytt tillfälle. Det blir i februari. Längtar redan! Vi har så himlans kul ihop!!!!

Vi kom dit på fredag kväll och då var det uppdukat med massa mat så vi satt på altanen och åt och pratade till sent på natten, vi hade mycket att ta igen av allt som hänt sen sist. På lördagen sov vi länge, åt en lång frukost för att sen bege oss till Kickis butik för att kolla in den. Efter det blev det en liten visit i Jönköping innan det var dags att åka hem och göra sig iordning för kvällen. Sedan blev det taxi in till Jönköping för att äta på en jättefräsch restaurang sedan vidare till olika uteställen.... ;) Jag höll mig i stort sett nykter, vågar inte dricka så mycket längre sen jag fick mitt skov. Fick ju mitt skov på midsommardagen coh då hade jag druckit på midsommarafton. När vi sen var på Fuerteventura drack jag en lite större mängd alkohol en kväll och dagen efter kände jag problem med benet igen, sen dess håller jag mig i stort sett nykter på fester. Det är inte värt att riskera något. Jag kan säga att jag hade minst lika kul utan alkohol, om inte roligare den här helgen.

Tack underbara Kicki för ett superkul och mysig helg och till er andra också förstårs....ni vet vilka ni är....Puss på er!

Här kommer lite bilder från helgen, bilderna talar nog för sig själva.... ;) tyvärr blev det dålig kvalité på det flesta :(



Erik, Fredrik och Jossan i Galleria Rosen i Huskvarna.



Kicki i sin fina butik



Kicki o Fredrik, så fina!



hela gänget på altanen



Resten av kvällen såg bilderna ut så här, spelade ingen roll vad jag tog för inställning på kameran. Antingen blev det mörkt eller så blev det suddigt. Jag som brukar kunna fota så bra :(

Ha en fin dag mina vänner, idag titar ju faktiskt solen fram! Lovely! :)

All kärlek / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0