Eftermiddagspass, augustifest och Göteborgstripp med stopp i Huskvarna

Hej min vän!

Dålig uppdatering denna vecka. Det har varit fullt upp i veckan på jobbet med ny kampanj, inventering o slutspurt på REAn.

Idag jobbar jag ett litet eftermiddagspass mellan 13-18 sen blir det hem för att piffa sig lite för att sen bege sig ner på stan och träffa upp lite vänner och kolla in Augustifesten här i Norrköping.

Imorgon är jag ledig, då kommer jag och Fredrik göra en liten tripp med bilen till Göteborg och på vägen hem kommer vi stanna till i Huskvarna hos söta Kicki och Mackan! Ska bli så kul att ses IGEN var ju inte alls länge sen som jag var och hälsade på Kicki när vi hade reunion hos henne. Vad vi ska göra i Göteborg är lite hemligt...vågar inte berätta något förrän vi vet helt säkert hur det blir..... ;) Några få personer vet vad som är på gång och så får det bli till vi vet helt säkert.

Ha en fin helg min vän!

All kärlek / Elin

Kommentarer
Postat av: Nina

Nääää nu blir jag du döööö nyfiken! ;)

2010-08-24 @ 21:39:48
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0