In i rutinerna igen....

Nu har jag börjat jobba igen efter 6 veckor borta från jobbet. Igår var första dagen. Känns skönt att komma in i rutiner igen. Var så kul att komma tillbaka igår, så kul att kunna jobba igen efter sjukskrivning och känna sig behövd och att man gör någon nytta. För några veckor sen var det ju inte alls säkert att jag skulle kunna börja efter semestern, allt kändes väldigt osäkert.

Jag är så glad och tacksam för att kunna vara på jobbet igen och för att jag mår bättre. Semestern blev ju också jättemysig trots att sommaren började illa.

Nu är det dags att packa ihop och åka iväg till ännu en dag på jobbet :)

(VeckoRevyn som jag är med i finns ute i butik nu, KÖP! ;) )

Hoppas du får en fin dag min vän!

All kärlek / Elin


Kommentarer
Postat av: Carro

Är du med i Veckorevyn? :D Måste köpa den imorgon!

Petter hade ju glömt att fråga mig om jag ville åka ner då Fredrik fyller år, men självklart vill jag det, så vi syns i september :) Hoppas allt är bra med er och grattis i efterskott på bröllopsdagen :) Kram!

2010-08-10 @ 23:02:53
Postat av: Elin

Ja visst men säg inget till Lena för vi har bara sagt att hon ska köpa den men inte varför ;)

Ska bli mysigt att ses snart!! Du är såå välkommen! Kram

2010-08-10 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0