Mera semesterbilder!

Godkväll min vän!

Helgen har varit bra! I lördags hade jag lyxen att bli bjuden på färsk abborre av 2 fiskare som kom hem till mig ;) Olle och Fredrik hade varit och fiskat under dagen när jag jobbat och fångat två stora abborrar som vi kalasade på på kvällen.
Sen bar det av ner på stan för att ta ett glas på Manesa tillsammans med Per, Natalia, Gustav och Sara. Efter det kollade vi in allt krafs på marknaden och gav oss sen hemåt.
På lördagen blev det en tur till Göteborg....

Här kommer nu äääntligen mer bilder från vår semester:



På vägen hem stannade vi till hos bror med familj i deras mysiga sommarhus. Myskväll med film (Ondskan)



Den här vackra utsikten möttes jag av på morgonen efter.



Innan vi åkte vidare mot Fuerteventura blev det lite semester på hemmaplan. Bilkö till Söderköping....Tyvärr glömde jag ta kort på våra goda glassar.



Mindre svullen i ansiktet, skönt!



Sen åkte vi vidare mot Kolmårdens camping för en bit mat, där fick vi syn på dessa häftiga sandfigurer. Imponerande!






En fin semesterpojke i vacker mijlö



Fina båtar :)



Myser på restaurang Sjöstugan



Sverige när det är som vackrast!

Nu är det snart dags för sängen!

Imorgon är jag ledig och då väntar, städning, frisörbesök och besök hos nagelsalongen.

Sov gott min vän!

All kärlek / Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0