"VÅRT" FUERTEVENTURA!

God morgon mina vänner!

Idag är jag ledig igen och ska ägna dagen åt att vika massor med tvätt, luncha och leta svamp med mamma och handla med Fredrik.
Igår var det full fart på jobbet! Fullt med shoppingsugna kunder som hade fått in nya cash på kontot. :) Superkul! Hoppas helgen blir lika rolig!

Här kommer nu bilderna från Fuerteventura!!! :)



På väg....



Vid hotellentrén.



Mousserande vin vid incheckningen.





Utsikt från "ballen"



Frukost första morgonen. Det var mulet men efter några timmar sprack det upp och sen var det sol HELA veckan :)





Poolbaren :)



Poolen



Jag njuter av sköna bad.



Lunch vid poolen



En god sallad, tonfisken är ju så god utomlands!



På väg ut för ett restaurangbeök.



Fredrik ser lite full i f*n ut. ;)



Ny kväll, ny resturang.





Jag posar på balkongen





Dags för ännu ett restaurangbesök.



Utsikten vid resturangen



Min mat, tyvärr smakade det inte lika gott som det såg ut :(



Dags för två dagars äventyr med vår tuffa hyrbil! Lite komisk att denna bil hade samma färg som den vi hyrde på Aruba.



Kartan finns redo!



På höga höjder! Vi åkte över bergen för att ta oss till den norra sidan av ön.



Måste erkänna att jag var en aning rädd... :P



Upp i bergen levde Piff och Puff! (jordekorrar)



Så söta!



Vägen vi åkte på.





El cotillo



I El Cotillo blev det lunchpaus





Äntligen framme vid vårt mål! Los Lagos.



Så fint!



Underbart!



Mys!





Jag i mitt rosa snorklingskit!



och Fredrik i sitt blå ;)



på vissa ställen var den kritvita stranden uppblandad med lavasten.

Nej nu måste jag klä mig för svampskogen, återkommer med mer bilder från Fuerteventura för det finns ÄNNU mer!

Ha en fin dag!

All kärlek / Elin




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå vad härligt det ser ut..

2010-08-27 @ 04:24:25
URL: http://lina84.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Härliga bilder! :) Hoppas du får tid att lägga upp de andra med!

2010-09-03 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0