Walk in closet och Gryts skärgård

Hej mina kära läsare!

Länge sen nu! Har haft fullt upp på semestern! ;) För nu har jag äntligen haft semester! Var sjukskriven första semesterveckan men sen var jag helt återställd och kunde njuta i fulla drag av ledigheten! Sen har lite symptom kommit och gått men i det stora hela mår jag mycket bättre igen. På måndag börjar jag jobba igen och det ser jag framemot jättemycket!

Tanken var att jag allafall skulle blogga från västkusten men uppkopplingen var så dålig ute på lilla ön så jag gjorde några tappra försök till att göra ett inlägg men misslyckades varje gång. Efter västkusten åkte vi hem några dagar för att packa om och sen bar det iväg till Fuerteventura! Resan var helt underbar och jag kommer uppdatera er med bilder från både västkusten och Fuerteventura så snart jag kan. Mycket har ju hänt sen sist så jag har mycket att berätta för er!

Till att börja tänkte jag visa bilder på vår walk in closet som nu är klar!







Slipshållare



Byxhängare



Utdragbar skolåda

Nu ska jag hoppa in i duschen. Efter flera dagars slappande hemma ska vi nu packa väskan och åka till Gryt och bo på hotell över natten. Imorgon kommer min brorsdotter Ida hit, det blir supermysigt. Vi ska gå på bio och äta gott. Får se vad vi roar oss med mer, det är upp henne - hon får bestämma. :)

Hoppas ni får en fin onsdag även om inte vädret är det bästa.

Ta hand om varandra!

All kärlek/ Elin


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Byxorna som hängde på byxhängaren såg inte speciellt strykna ut, vems kan de vara..!? :)

2010-08-04 @ 10:57:38
Postat av: Catrin

super fint!

2010-08-05 @ 11:42:08
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Elin

Catrin - tack vi blev nöjda med resultatet!



Fredrik - eftersom de är ostrykna så tillhör de nog dig :P

2010-08-10 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0