Helgen går mot sitt slut

Helgen är snart slut och snart väntar en ny arbetsvecka. Denna vecka blir dock kort då jag är ledig fredag-söndag.

Igår kväll var vi ju hos Olle och Erika på middag. Det bjöds på en fräsch varmrätt med fisk och risotto och till efterätt en helt underbar vit chokladmousse. Efter middagen blev det lite schlager och sedan ett kul sällskapsspel som jag kan rekommendera; Svensson frågar och Svensson svarar.
Idag har det varit jobb igen för min del och nu på kvällen blev det ju tacomys med Erika och Johan. Fick äran att få känna en redig spark som lilla hjärtat i Erikas mage gjorde. Så häftigt!! ;) Verkar som det är en lite kick-boxare där inne i magen ;) I mars kommer det bära av till Ullared med Johan och Erika och handla diverse baby-saker till lilla bäbisen. Vi jobbar även på att övertala Fredrik till att följa med....vi får väl se hur det går.... ;) Själv behöver jag ju inga baby-saker men det kan nog slinka ner lite annat smått och gott i vagnen.

Nästa lördag är Peter och Marika bjudna hem till oss så jag håller på och filar på en meny inför nästa helg.

Sov gott!

All kärlek/Elin


Härlig bild från i somras


Kommentarer
Postat av: Catrin

Lät riktigt gott med fisk och risotto ;)

Gjorde risotto med kallrökt lax och limecrème till Anders i lördags - suuuper gott =)

2010-03-01 @ 13:33:12
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Elin

Mmm låter gott det också!! Be Anders ta med recept ;) Har sagt till Anders att prova musselgrytan i Morberg-boken, den är grym!!

2010-03-01 @ 21:23:37
URL: http://levamedms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0