Lördagkväll med schlager, vin och god mat!

Lördagen har jag tillbringat på Trudes frisörsalong i Hageby centrum och på Professionail för att fixa mina naglar. Kan tipsa om att det var 50 % på alla behandlingar på Professionail. Jag gjorde förlängning med akryl för endast 225kr! De gör både pedikyr och manikyr. En spa pedikyr kostade just nu bara 125 kr.  Blir nog ett besök för fötterna också så småningom...Vet dock inte hur länge de skulle ha detta erbjudande.
Härligt att få pigga upp sig med lite skönhetsvård i detta ruskväder! Nu väntas mat och melodifestivalen. Maken står för maten ikväll så jag kan luta mig tillbaka i soffan med en drink. Det kommer serveras kyckling med jordnötssås och ris.

Delar med mig av lite bilder från veckan. I tisdags var det ju Fettisdagen så jag passade på att göra egna semlor (bakade dock inte brödet själv, jag erkänner ;) ) Petra om du läser det här så är ju detta ett tecken på att även jag kan fuska ;)

I torsdags gjorde vi en supergod kvällsmåltid bestående av omelett med skinka, zuccini, rödlök, purjolök och champinjoner. Detta toppades av massa pizzakrydda och en sås bestående av kesella, salt, peppar och massa vitlök. Yummie!! ;) Såg ut som en pizza och smakade som en, men är betydligt nyttigare.

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!
All kärlek/ Elin

Kommentarer
Postat av: Louise

mmm gott, är väldans sugen på en semla men det har lixom inte blivit av att jag köpt någon ännu. kanske du kan komma med en till mig de ser goda ut ;)

2010-02-20 @ 21:40:27
URL: http://matochhjarta.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade det inte varit så dåligt väglag hade jag kommit med en leverans ;)

2010-02-21 @ 10:49:29
URL: http://levamedms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0