Lördagskväll hos Olle och Erika!

Veckan har varit intensiv med inventering och diverse möten. Igår bar det av till Finspång efter jobbet för att fira Adam som fyllt 10 år. Det blev ett stort paket fyllt med massa lego!! ;) Hemma hos familjen Abrahamsson bjöds det på supergod Tacopaj och en välförtjänt fredagsöl. ;)
Idag har det varit jobb på schemat igen och nu mellanlandar jag hemma för att sedan tillsammans med min man bege oss iväg på middag till våra gemensamma vänner Olle och Erika. Ska piffa till mig lite inför kvällen och slå in en liten "gå bort-present" till värdparet. Med i påsen packas det även ner några roliga brädspel så kvällen ser ut att kunna bli lyckad med schlager, god mat, trevligt sällskap och lite brädspel.

Imorgon är det dags för jobb igen. Kör 7 av 7 dagar den här veckan men det känns helt okej då allt som händer just nu känns så spännande! På kvällen blir det tacomys och film med fina Erika och hennes Johan hemma hos oss. (Lilla hjärtat i magen är ju också med såklart) ;)

Ha en mysig lördagskväll mina vänner!

All kärlek/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0