Välkommen till min blogg!

Hej alla där ute!

Välkommen till min blogg! Efter att ha surfat runt och letat efter bloggar om ms insåg jag att det finns få och kände mig då manad att börja blogga om min sjukdom. Förhoppningvis kan denna blogg leda till att andra i samma situation som mig blir inspirerade och många fördomar som finns försvinner.

Många förknippar nog MS med tidig död, rullstol och funktionshinder detta beror säkert på att det är dessa människor som syns. Sådana som jag, som mår bra och ser sig själva som friska syns ju inte på samma sätt. Därför tycker jag det är viktigt att jag SYNS. Livet är inte slut för att man fått MS, man kan leva ett riktigt bra liv ändå. Sen tror jag att mycket handlar om sin egna inställning. Lägger man sig ner på marken och tycker att nu är livet slut och fokuserar på allt dåligt så är jag övertygad om man blir sämre. Så länge man jobbar med sin psykiska hälsa så kommer man långt!

Min MS har fått mig att uppskatta mer i livet och njuta av allt man har och inte allt man inte har, den har fått mig att växa som person. What dosen't kills ju makes ju stronger!!

Jag hoppas att ni ska få en intressant läsning här och självklart kommer jag skriva om allt annat som händer i mitt liv också . Detta är ingen sjukhusblogg utan en blogg om mitt liv, livet som jag lever med MS.

All kärlek
/Elin

Kommentarer
Postat av: idaabrahamson

vackert skrivet ! <3

mamma gråter som vanligt... (a)



hareh bra , dem andra hälsar !



/ ida (L)

2010-02-14 @ 16:42:45
Postat av: Elin

Tack!! :) Hoppas att ni kommer följa min blogg. Vi ses på fredag kväll! Kramar!

2010-02-20 @ 21:16:14
URL: http://levamedms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0