Det går framåt....

Igår lyckades jag......

duscha utan att få hjälp av Fredrik att ta mig i och ur badkaret

handla på Willys med mamma

och städa lite hemma :)

Yrseln sitter kvar men benen känns stadigare och inte lika svaga. Jag är även mycket piggare :)

Hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll så att jag kan njuta av vår semester som börjar på lördag!! :)

Många har ställt frågan hur länge jag kommer vara sjukskriven och den frågan kan tyvärr inte ens jag svara på.... den här sjukdomen dyker upp precis när den själv vill och stannar kvar så länge den själv vill. Lite som en irriterande objuden gäst som aldrig vill ge sig av... ;) de man kan säga är att ett skov generellt pågår under 3-4 veckor så det jag hoppas och ber för just nu är att jag ska kunna vara tillbaka på jobbet efter min semester som är slut den 8 augusti.

Vi har betsämt att vi kommer åka till Västkusten på söndag även om jag inte är helt frisk. Tror det kommer göra mig gott att få lite miljöombyte och sen äntligen lite folk att umgås med, blir så ensamt här hemma. Där kan jag precis som hemma göra allt i min egen takt och lägga mig och vila om jag blir trött.

Nu ska jag vila en stund.

All kärlek/ Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0