Godmorgon!

Hej mina kära läsare!

Idag går Fredrik på semester så då äntligen får jag sällskap här hemma! <3

Skulle ha följt med Marika och badat idag men vädret är lite mulet så jag tror att jag börjar packa lite smått till västkusten, då behöver jag inte känna någon stress och kan packa lite vartefter när jag har ork.

Morgnarna är jag oftast som mest pigg så det är väl bäst att passa på medan man har ork.

Här kommer bild på Fredriks chokladbollar ;) Mycket goda kan jag meddela, det slank ner några igår kväll.....var ju tvungen att prova så att de gick och bjuda på ;) Receptet är från Morbergs kokbok.



Mums!

Igår kom han hem med en fin sommarpresent från en Försäkringmäklare som han samarbetar med. Massa smaskiga och lyxiga saker att njuta av i sommar. Måste vara ett bra samarbete.... ;)



Alltid kul när man får uppskattning för sitt arbete.

Nej nu ska jag pyssla lite här hemma.

Stor kram till er!

All kärlek/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0