Snart dags för sängen

Godkväll på er mina kära läsare!

Sitter och slappar i soffan medans maken bakar chokladbollar till fikarasten på jobbet imorgon. De har en tradition att den som går på semester ska ha med sig något gott fika till de övriga. Kanske något man ska införa till nästa år....  ;)

Huvudet snurrar på som vanligt men är dock ganska pigg ikväll.

På söndagen efter midsommar var vi som sagt hos Jonas och Louise och åt gott. Louise hade fyllt år och det skulle vi ju fira! :) Här kommer lite bilder från en härlig söndag i Eskilstuna!



Smaskig fördrink



Skål för Louise som fyllde....... 19 var det va? ;)



Mamma dricker rosé och pressar



Presentöppning. Av Fredrik och mig fick hon en piké och ett skärp (från MQ såklart)



Britt och Fredrik njuter av det fina vädret. Jonas och Fredrik i bakgrunden håller koll på grillen.





Tårta!



Efter mat och fika blev det fotbolls -VM i gröngräset. Tvn drogs fram i dörrhålet till alla karlars glädje ;)



Louise var också lite intresserad...



Fredrik tittar koncentrerat på tvn, man såg bilden betydligt bättre i verkligheten. :)

Sov gott mina vänner....det kommer jag göra. Sover ca 11 timmar varje natt just nu.

All kärlek/ Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0