En lyckad kväll!

Det blev en lyckad kväll igår. Fredrik hämtade upp Marika och Peter vid halv 7. I baksätet hade vi placerat en varsin öl som de kunde dricka på vägen tillbaka. Det blev uppskattat. ;)

Väl hemma hos oss bjöds det på en tre-rätters. Till förrätt serverades Moule Marineres (musselgryta) med hembakad baguette , till varmrätt tournedo, potatisstrudlar och balsamvinägersås och till dessert passionsfruktsmousse med vit choklad i.

Idag ska Fredrik spela match och jag ska åka och hälsa på Marika.
Till kvällen ska jag göra en oxfilépasta på det kött som blev över och sen tänkte jag även svänga ihop en trattkantarellsoppa som man kan äta i veckan när man kommer hem från jobbet.

Ser ut att bli en lugn och skön söndag, hoppas ni också får det!

All kärlek/ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen för en jättelyckad kväll. Maten blev det bästa jag ätit på väldigt, väldigt länge! Och snart får vi börja tänka på grisfesten! Måste ut och jaga lite bara!! Många kramar från två trötta småbarnsföräldrar.

2010-03-07 @ 20:25:44
Postat av: Elin

Vi laddar redan nu för grisfesten ;)

2010-03-24 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0