Jag lever! ;)

Oj vad snabbt veckorna går! Denna vecka har det varit fullt upp vill jag lova. Fredriks bror Petter och hans flickvän Carro har bott hos oss och haft sin praktik här. Carro har varit på Hälsoteamet i Navestad ( som för övrigt ser ut att bli mitt nya gym nu när jag börjar i Hageby) och Petter hos mig på MQ i Nyköping. Idag åkte Carro hem till norrland igen men Petter blir kvar en vecka till.

Vi har haft storhushåll denna vecka. Tvättmaskinen har gått nästan varje kväll och stora kastrullen har åkt fram när det har varit dags för att göra mat för att mätta 4 hungriga.

Har varit en jättemysig vecka! Petter har tränat fotboll med Fredriks lag och jag har haft en promenadkompis om kvällarna ;) I övrigt har det blivit mycket god mat och många skratt. Så kul att de ville lägga sin praktik här nere, är så mysigt att ses när man väl hinner. Blir ju inte så ofta när man har 67 mil till varandra....
Petter och Carro på Skuleberget på vår bröllopsdag förra året.

Ha en mysig söndag mina vänner. Själv spenderar jag den väldigt lugnt med öronvärk (usch)

All kärlek/ Elin

Kommentarer
Postat av: Catrin

okej, då har jag allt under kontroll =) Fixar hem material i veckan, så att du kan få det så fort som möjligt! Krya på dig! Kram

2010-03-21 @ 23:11:59
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0