Jisses....

vad trött jag har varit idag. Har inte gjort många knop denna söndag. Har även varit lite yr. Vet inte vad det kan bero på, blev varken speciellt sent eller för mycket alkohol igår.

Soppan får vänta till i veckan men en god oxfilépasta blev det allafall som jag och maken lagade tillsammans.

Nu är snart den lediga helgen slut, går så fort! Nu får vi se fram emot nästa lördag då hela MQ-gänget kommer hem till hos på party. Maten ska vi hjälpas åt att laga eftersom jag jobbar på dagen så det ska bli skoj att hjälpas åt alla 6 i köket. Tur att vi har mycket plats att vara på. I övrigt blir det mest jobb nu i veckan. Funderar på att slänga mig i solariet på vägen hem från jobbet någon kväll om jag får lite tid över.

Önskar er en bra vecka!

All kärlek/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0