Mat

I söndags svängde vi som sagt ihop en smaskig oxfilégryta av köttet som inte gick åt på lördagen. Det slank även ner lite trattkantareller och massor med persilja i grytan mums!




Igår lagade vi trattkantarellsoppan tillsammans. Den blev riktigt smaskig. Soppa är en underskattad rätt tycker jag. Passar så bra att äta när man kommer hem sent från jobbet som vi gör.



Snart dags att sussa, ska bara vänta in maken som har varit på träning så vi kan gosa ner oss i sängen tillsammans :)

Sov gott mina vänner!

All kärlek/ Elin

Kommentarer
Postat av: Louise

mmm vad sugen jag blev på trattissoppa, ska nog gräva lite i frysen och se om det finns några stackare kvar. kram

2010-03-11 @ 07:18:40
URL: http://matochhjarta.blogg.se/
Postat av: Catrin svarar

Hej Elin,



Jo, Anders har pratat med mig och jag håller på att kolla upp om kedjan du ville ha till armbandet kommer komma in till dem jag beställer av. Den har nämligen varit slut i lager nu några månader, så risken är väl att den inte hinner komma.

Men på halsbandet skulle det vara "fredrik" och "090808"? På armbandet fjärilstagen och "leva"?

2010-03-21 @ 13:40:03
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Ellin

Ja trattisar är mumsigt :)

2010-03-24 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0