Sol! :)

Min lediga helg har börjat! Är ledig nu fredag-söndag. Känns väldigt skönt efter att ha jobbat 11 dagar i rad.
Idag är det mycket på G. Håller på och tvättar och ska snart sätta mig i bilen och åka till Finspång för att tvätta bilen tillsammans med pappa. Har också hunnit med att prata med min gourmand-bror ;) på förmiddagen. Han ligger nerbäddad med halsfluss stackarn men orkade med att ge syrran lite tips på goda rätter till morgondagens tre-rätters. Menyn vill jag inte riktigt avslöja än men delar med mig av den senare.... ;) Håller även på att meddela alla som varit på intervju för nya butiken om de fått jobbet eller ej, så som sagt mycket på gång!!

Efter biltvättandet ska jag även hinna med en långpromenad med mamma i det härliga vädret. Man blir ju så lycklig och full av energi av solen! Sen blir det hem och skriva en inköpslista till middagen imorgon.

Hoppas ni får en fin fredag mina vänner!

All kärlek/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0