Lugn helg!

Hej min vän!
Hoppas du har haft en bra helg, själv har jag jobbat och det var riktigt kul! Full fart på jobbet med matmässa och erbjudande i butiken.

I fredags när jag kom hem hade Fredrik gjort en supergod fläskfilégryta med trattisar, efter att ha smaskat i oss den hoppade vi ner i bubbelbadet och låg där och mös och pratade om allt mellan himmel och jord. Supermysigt!

På lördag blev det tacos och slapp hemma igen. Gick och la oss redan innan 23 = pensionärer ;)

I går efter jobbet åkte vi till Olle och Erika och fick supergod fika - äppelpaj :) Vi tittade på fina barnrummet och klämde lite på söta magen ;) Snaaart är det dags! :)

Idag är jag ledig och har på förmiddagen, städat och tvättat. Nu ska jag snart bege mig iväg till Hageby för att fixa naglarna och lite andra ärenden sen drar jag vidare mot Hälsoteamet för vattengympa!


LEDIG DAG! =



+



Ha en fin dag! <3

All kärlek / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0