Vattengympa, nya skor och brödbak ;)

Hej mina vänner!

Hoppas ni har en fin kväll! Själv sitter jag uppkrupen i soffan med temuggen i handen och raggsockor på fötterna. Älskar mina härliga raggsockar som min snälla svägerska stickat åt mig. Tack Carina! ;) Från ugnen börjar det dofta gott, har två limpor på gräddning.

Idag har jag varit ledig men klockan ringde redan kl 06.00 allafall. Hageby hade idag utbildning för alla Butikschefer med Susanne Einhorn och det ville jag inte missa. ;) Efter utbildningen gick jag förbi jobbet och slängde i mig en mellis innan jag drog vidare mot Hälsoteamet för vattengympa! Superkul och mycket bra träning-rekommenderas!

Efter träningen åkte jag hem pysslade hemma och fixade degen till de limpor som nu står i ugnen.

I övrigt har det inte hänt som mycket än så länge denna vecka, var på möte i Götet i tisdags och igår var det jobb som gällde 10-20 däremot köpte jag nya skor förra veckan som jag glömt att visa ;)







Ja, jag vet att det är två som är samma modell men jag kunde inte välja färg ;)

Ha en fortsatt fin kväll min vän!

All kärlek / Elin

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej sweety!

Fasiken vilken bra smak du har, jag köpte dom bruna i måndags ;) ha ha!

Kram på er!

2010-10-07 @ 20:15:30
URL: http://ninatraining.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud vad snygga vi blir i höst! ;)hihi! pöss!

2010-10-07 @ 21:49:29
Postat av: Fredrik

Ja, för skor kan ju ni tjejer aldrig få nog av..! :)

2010-10-07 @ 23:17:28
Postat av: Madde

Dom bruna var super snygga!:) Var har du köpt dom? Ha en trevlig helg!!

2010-10-08 @ 08:25:04
Postat av: Elin

Hej Madde!



Jag har köpt skorna i Pieces-butiken i Hageby. De kostade 599 kr. Lycka till!

2010-10-08 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0