Flowin och besök från norr!

Godmorgon min vän!

Hoppas du har sovit gott, det har jag! Som en stock!

Igår jobbade jag till 17.00, sen kom fina Linnea och mötte upp mig för en fika i Hageby. Vi gick till mysiga Waynes. Jag tog en smörgås och en färskpressad juice. Mums!

Efter fikan gick jag och tränade klockan 19.15. Igår körde jag Flowin för första gången. Oj vad jobbigt det var kan jag meddela! Väldigt effektiv träning, idag har jag träningsvärk...skönt! ;) det var lite svårt att hålla koll på de små plattorna som man använder sig av, när man hade de under skorna gled de lätt åt sidan för mig men det är väl sånt man lär sig med tiden. Kollade mitt schema och insåg att jag inte kommer kunna gå på just detta pass på tisdagar förrän om ca 5 veckor igen. :(









Nu är det dags att börja snygga till sig för jobbet. Jobbar min sista dag för denna vecka idag. Lotta och jag har bytt lediga helger och en annan ledig dag så jag är ledig nu tors-sön! Imorgon kommer Fredriks föräldrar och stannar till på söndag så imorgon blir det att städa och handla inför att främmandet kommer. På måndag fyller Fredrik år men vi ska fira hans födelsedag i förskott på lördag.

Ha en fin dag och njut av solen!

All kärlek / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0