Full fart!

Ännu en vecka har rusat fram. Förra veckan var det verkligen fullt upp!

På måndagen jobbade jag till 16.00, sen mötte jag upp bästa Linnea på stan för en gottig fika.
 
Efter att vi strosat runt ett tag och mumsat på fika satte  jag kurs mot Munken för att möta upp mina anställda för After Work. Maten var jätte god och mycket prisvärd! Vi hade en mysig kväll med god mat och många skratt.

På tisdag och onsdag var det jobb för fullt och på kvällarna förberedde jag för helgens gäster. På torsdag bar det av mot Göteborg klockan 06.15 för BC-möte, dagen blev lång, vid 21.00 steg jag innanför dörren hemma igen.

På fredagen var det dags för sista dagens jobb innan LEDIG HELG :) Gick lite tidigare då det var lugnt i butiken för att åka hem och börja med maten. Vid 19-tiden anlände fam. Eklunds från Uppsala. Blev tacomys och sedan godispåse med film i vår säng för Saga och Agnes. Vi vuxna fick njuta av öl och vin ;)

På lördagen gick jag upp och dukade upp en stor frukostbuffé och svängde Fredrik ihop en pastasallad sedan packade vi bilen och styrde den mot Hageby centrum, där fick barnen ballonger och åkte tuffetåg. Vi vuxna hann också med lite shopping :)

Efter besöket på Hageby blev det lunch på vägen mot Kolmården vid en rastplats med utsikt över Bråviken. Efter lite mat i magen blev det Safariparken med bil. Vi hann även med ett besök i Busfabriken innan vi åkte hemåt igen med trötta barn.

På söndagen åt vi frukost balkongen, vädret var underbart. Efter en frukosten åkte vi ut till Ingelsta golfklubb för att slå lite på rangen. Småtjejerna fick låna juniorklubbor och prova och svinga lite. Efter golfandet åkte Eklunds hem och Fredrik åkte på fotbollsmatch. Jag åkte hem för att städa och tvätta efter helgens bravader.

Bilder från helgen kommer, kameran står på laddning.

Nu är det dags för jobb igen, sen ikväll bli det Zumba! :)

Ha en fin måndag min vän!

All kärlek / Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0