Helgen som gått

Hej min vän!

Här har det som vanligt varit full fart!

På torsdagkvällen kom svärmor och svärfar, då blev det ju Moule marines och hembakad Foccacia. Så gott! Tyvärr fick jag superont i magen på natten, vet inte om det var att jag drack vin som jag inte gjort på länge eller om det var musslorna. Har aldrig fått ont i magen av musslor förut.

På fredagen blev det golfspel på Jönåkers golfklubb och sen åkte vi hem för att äta plankstek. Jag gjorde hemgjord plankstek och det blev så gott! Min snälla svärmor hjälpte mig med maten :)



På lördagen åkte Fredrik och spelade fotbollsmatch. Johnny följde med. Jag och Lena stannade hemma och bakade de kakor jag inte hann under torsdagen till kalaset på kvällen. Vi gjorde en Engelsk Trifle, Italienska Cornettos, och svenska, klassiska kolakakor.



Fotbollsmatch, Fredrik i grönt

På kvällen blev det paketöppning, Kantarellpizza som "födelsedagsbarnet" beställt och kak/avec-buffé. Mamma och pappa kom också på middag för att gratulera Fredrik.



Paketöppning. Av mig fick han en ny tröja och nya hockeyhandskar. Sen hade mamma, pappa, jag, Lena och Johnny lagt ihop till en förarintyg-kurs.



Massa fibrer och inga kalorier :P

På söndagen var jag och Lena på Zumba klockan 10.00. Lika roligt som vanligt! Efter träningen bar det iväg hemåt igen och Fredrik och jag tog en sväng till Bauhaus och Elgiganten.

Måndag och tisdag har det mest varit jobb på schemat, har hunnit med morgonprommisar och lite städning alla fall. ;)

Nu är det dags för sängen, klockan ringer 06.00 imorgon.

Sussa sött min vän!

All kärlek / Elin



Kommentarer
Postat av: Dockstapojken

mmmmm, såg inte dumt ut det där :) Synd att jag missade den goda maten och er :( Men det kommer ju flera gånger.

2010-09-29 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0