Hur mår jag nu då??

Hej min vän!

Ännu en vecka har börjat och jag startar den med en ledig dag efter att ha jobbat helgen. :)

Vädret är grått idag så jag kommer ägna dagen åt att fixa lite hemma, dricka te och bläddra i inredningstidningar. Ikväll klockan 18 ska jag dock åka och träna Zumba igen. Ska bli superkul!



Mitt vardagsrumsgolv just nu....har några stycken att plöja igenom ;)

Gick upp 8 imorse för att skjutsa ner Fredrik till tåget. Han skulle på möte i Stockholm men tyvärr hade det skett en otäck tåg-olycka igår så det blev till att ta bussen istället.

Igår jobbade jag till klockan 18.00 sen blev det storkok av matlådor inför veckan och en klippning av mannen.
Till matlådor gjorde vi kassler och potatisgratäng.





Så hur mår jag nu då egentligen efter mitt hemska skov som jag hade i somras? Kan inte säga annat än att jag mår förträffligt bra!! :) Min energi är helt tillbaka och jag hoppas verkligen att det kommer förbli så.

Symptomen som jag hade är också borta förutom att jag ibland får värk i benet som jag hade mest problem med. Oftast känner jag av detta om jag har stått och gått väldigt mycket en dag eller om jag suttit mycket. Alltså verkar det som lagom är bäst :)
En vanlig dag mellan 10-20 är inga problem men om dagarna blir längre kan jag känna värk på kvällen men inte värre än att det går att leva med ;) Det känns ungefär som när man hade växtvärk när man var liten fast lite ondare och sen blir benet stelt.
Detta kan nog vara något som jag kommer får leva med då jag efter mitt första skov, då jag blev förlamad i ena ansiktshalvan fortfarande kan känna värk i den då jag är trött och sliten.

Nu ska jag hälla upp en god kopp te och borra ner mig i soffan med alla tidningar!

Hoppas ni får en fin början på veckan!

All kärlek / Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen! Så glad jag blir att höra(läsa) att du mår bra! Vi var i Norrköping med skolan förra veckan, lite pressat schema, så jag hann inte höra av mig. i körde förbi Hageby Centrum, guud så stort det har blivit! Ha det fint! Kramar

2010-09-13 @ 23:06:41
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi, var just inne på din blogg och kommenterade ditt inlägg om Norrköping och skrev att du gärna får höra av dig nästa gång. Så är det inte lika pressat schema nästa gång träffar jag dig gärna :) Kram!

2010-09-14 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0