Ledig dag!!! :)

God morgon mina vänner!

Idag är jag ledig och har sovit ut till 08.30. Så skönt!

Just nu sitter jag och äter havregrynsgröt med mammas hemgjorda äpplemos.



Mums!!

Idag ska jag:

* Tvätta

* Städa undan lite

* Köpa en pall som kommer passa finfint till vår walk in closet. Har tittat på den förut men inte kommit till skott men nu var det erbjudande på den! :)

* Åka förbi och hälsa på Lotta i hennes nybyggda hus för att hämta upp massa inredningstidningar som jag ska få låna

* Beställa nya sprutor på apoteket.

* Fixa naglarna

* Gå på Pilates

* Hem och äta och slappa i soffan :)

Vad ska du göra idag?

Hoppas du får en fin dag vare sig du jobbar eller är ledig!

All kärlek / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0