VALDAG!

Hej min vän, hoppas du har en bra dag och att du inte glömmer att rösta! Mycket viktigt! I år är det extra viktigt för att hålla äckliga Sverigedemokrater borta!

Torsdag och fredag jobbade jag och hade inte något roligt att uppdatera er om.
Igår gick vi upp i ottan för att styra bilen mot Ullared. Har ju till och med fått Fredrik att gilla stället så han, jag och mamma åkte dit. Varuhuset var proppat med folk och det blev till och med kö in. Stackars alla kunder som fick köa i regnet. Vi kom dit tidigt och kunde lugnt gå in. Efter att ha fyllt en första vagn tog vi en stämpel och gick och åt, sen kunde vi gå in genom utgången och visa upp vår stämpel utan att slippa stå i regn för att komma in igen. :D

Här kommer lite bilder från en del av vår shopping:



Små hjärtan som jag tänkt fördela ut lite överallt hemma



Kunde inte motstå denna lilla söta skål ;)



Fake-orkidé



Lykta



Små, söta värmeljushållare



Stenar i olika färger



Bobbys schampo och balsam, ska kolla om det är något att ha....

Nu ska jag umgås med min man innan han drar iväg på fotbollsmatch.

Ha en skön söndag!

All kärlek / Elin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0