Zumba!

Godmorgon mina vänner, hoppas ni mår bra!

Solen skiner och vi har en fin höstdag framför oss, härligt!

Igår kväll var jag på Zumba på Hälsoteamet i Navestad. Gud vad roligt det var! Passet var väldigt jobbigt men eftersom det var så himla kul gick tiden väldigt fort. Zumba är ett dansinspirerat aerobic-pass. Har bokat in mig nästa vecka igen ;) Har köpt ett 10-kort, så nu ska det blir träning av! Nu är jag tillräckligt stark i kroppen för att börja träna igen. Tidigare har jag kört lite gympa hemma för att få igång musklerna men nu är det dags för gymmet! Mycket roligare att gå på grupppass.

Efter Zumban åkte jag hem och gjorde hemgjord kebab åt mig och Linnea som kom förbi efter jobbet. Vi åt och myste framför tv:n. :) Sedan kom även en hungrig Fredrik hem från träningen som även han högg in på kebab.

Nu är det dags för frukost för att sedan bege sig till jobbet!

Ha en fin höstdag min vän!

All kärlek / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0